trekt slecht lage topsnelheid

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-12-2003 9:23

[7594] deze vito trekt slecht op en loopt niet harder dan 120-130 km/h

dit lijkt mij te weinig voor een 72 kw motor (om601)

eerst waren er problemen met de gasbediening dus heben we op iemands advies de twee dempertjes aan de brandstofpomp vernieuwd

die waren versleten

maar dit gaf niet het gewenste resultaat( ook is kort daar voor de slang van intercooler naar het inlaatspruitstuk gescheurd die hebben we toen vernieuwd)

de catalisator is er ook van onder gehaald het is iets beter geworden maar nog niet goed auto heeft 165.000 km gelopen

wie heeft er tips ?