Geplaatst: 23-12-2003 9:23
[7594] deze vito trekt slecht op en loopt niet harder dan 120-130 km/h
dit lijkt mij te weinig voor een 72 kw motor (om601)
eerst waren er problemen met de gasbediening dus heben we op iemands advies de twee dempertjes aan de brandstofpomp vernieuwd
die waren versleten
maar dit gaf niet het gewenste resultaat( ook is kort daar voor de slang van intercooler naar het inlaatspruitstuk gescheurd die hebben we toen vernieuwd)
de catalisator is er ook van onder gehaald het is iets beter geworden maar nog niet goed auto heeft 165.000 km gelopen
wie heeft er tips ?