Geplaatst: 20-08-2005 17:56
[36927] hallo allemaal heb volgende probleem met deze auto,de auto slaat niet aan krijgt wel benzine en vonkt ook goed distrubutie en ontsteking staan op tijd brandstofpomp is hoorbaar en er kom ook brandstof tot injector galerij vonkt ook op alle 4 de bougies heb kabels zo aangesloten dat onstekingsvolgorde 1342 is.heeft iemand dit wel eens aan de hand gehad??