Inbouw cruise-control Tempomat

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
B-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
170
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-11-2006 12:12

[68057] Ik wil een orginele MB cruise-control evt. met limiter (Speedtronic) inbouwen in een B-klasse.( dus geen A-klasse zoals hiernaast staat aangegeven in type). Zijn er ook problemen te verwachten met betrekking tot communicatie c.q.bediening. Volgens de ene dealer is dit namelijk niet mogelijk en de andere zegt dat het geen probleem is. Graag wat helderheid in deze problematiek.