Geplaatst: 15-11-2006 12:12
[68057] Ik wil een orginele MB cruise-control evt. met limiter (Speedtronic) inbouwen in een B-klasse.( dus geen A-klasse zoals hiernaast staat aangegeven in type). Zijn er ook problemen te verwachten met betrekking tot communicatie c.q.bediening. Volgens de ene dealer is dit namelijk niet mogelijk en de andere zegt dat het geen probleem is. Graag wat helderheid in deze problematiek.