Geplaatst: 20-08-2005 17:59
[36928] Ik heb een zoemend geluid in de motor, het zit ongeveer bij de distributie zijde. Het zijn geel lagers of zo, want het geluid is niet toerentalafhankelijk. Gaat dus niet mee met gasgeven of zo. Sterker, boven de 2000 rpm is het weer weg. Iemand die dit kent?