2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-12-2003 23:24
[7749] hoi
wie weet of er in het nieuwe typ laguna ( KGOG) achteraf nog een orgineel nav systeem kan worden ingebouwd