Geplaatst: 21-08-2005 0:47
[36949] Heb lekkage aan een brandstofpomp van een w124 200 d
Als je van bovenaf erop kijkt lekt ie aan de achterkant onderaan, aan de kant vant schutbord zie ik t druppen als ie loopt. Er zi daar een soort deksel achterop de pomp met een vrij dikke pakking ertussem, dit deksel zit met torx inbus vast, kan t daartuseendoor lekken>, heb zzoiets nog nooit gehad met zon ding..