Geplaatst: 16-11-2006 10:56
Auto slaat onderweg spontaan af, al 2 keer met anwb gebracht, zou niet vonken tijdens hun controle. Echter bij ons slaat motor direct weer aan, proefrit gemaakt, blijft gewoon lopen, heeft iemand een goed idee voor mij. Is ook voorzien van startonderbreker, later ingebouwd, werkt correct voorzover ik kan zien.