Geplaatst: 06-06-2003 22:24
[2621] Van deze vito werkt de knop warm koud niet. Hij blijft warme lucht in de auto blazen. deze knop werkt electrisch dus niet met kabels, De kachelkraan is goed want als er spanning op gezet wordt klikt hij. Hoe wordt dit precies aangestuurd en is dit ook eventueel uit te lezen of door te meten. Deze vito heeft ook een standkachel.