kachel warm-koud

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-06-2003 22:24

[2621] Van deze vito werkt de knop warm koud niet. Hij blijft warme lucht in de auto blazen. deze knop werkt electrisch dus niet met kabels, De kachelkraan is goed want als er spanning op gezet wordt klikt hij. Hoe wordt dit precies aangestuurd en is dit ook eventueel uit te lezen of door te meten. Deze vito heeft ook een standkachel.