Verbruik 1:9

1 reactie

Merk
Suzuki
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-06-2003 20:30

[2636] Bij deze swift automaat is het gebruik veel te hoog 1:9 de uitlaatgaswaarden zijn goed ook op toeren. Ik heb de kick down kabel volgens suzuki voorschrift al afgesteld.

Wie heeft dit eerder meegemaakt? Deze auto heeft bijn 7.000 km gelopen !!!?