Geplaatst: 10-06-2003 20:30
[2636] Bij deze swift automaat is het gebruik veel te hoog 1:9 de uitlaatgaswaarden zijn goed ook op toeren. Ik heb de kick down kabel volgens suzuki voorschrift al afgesteld.
Wie heeft dit eerder meegemaakt? Deze auto heeft bijn 7.000 km gelopen !!!?