Geplaatst: 22-08-2005 12:28
[37016] Betreft Opel Astra x16szr.
De airco van de Astra slaat , uitgeschakeld , toch te pas en te onpas aan en uit.
De motor regeld constant het stationair toerental bij , met als gevolg zeer onregelmatig lopen als gevolg.
En een hoop geklik van de aircopomp natuurlijk.
Met airco aan is er geen probleem.
Wie heeft er een idee ? relais ?? schakelunit ??