Geplaatst: 23-08-2005 8:19
[37071] Ik heb hier een golf 3 1.4 1993 ABD motor.
Het co is goed maar de lambda waaarde is veel te hoog.
Stationair loopt hij slecht. Hij sputtert uit de uitlaat.
De lambdasonde en de temp.sensor zijn vervangen.
De benzinedruk is ongeveer 1 bar.
Wie heeft een oplossing?