lambda waarde hoog,slecht stationair lopen

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-08-2005 8:19

[37071] Ik heb hier een golf 3 1.4 1993 ABD motor.

Het co is goed maar de lambda waaarde is veel te hoog.

Stationair loopt hij slecht. Hij sputtert uit de uitlaat.

De lambdasonde en de temp.sensor zijn vervangen.

De benzinedruk is ongeveer 1 bar.

Wie heeft een oplossing?