Slecht stationair lopende motor

3 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-08-2003 10:37

[3601] Het probleem doet zich voort dat wanneer de motor koud is de motor erg slecht loopt, de motor hunt dan tussen 500 en 1500 omw/min en slaat regelmatig af. Waneer de motor warmer wordt gaat de motor ook beter lopen als dan echter da airco wordt aangezet zakt het toerental iets in en loopt de motor niet mooi stationair.

Wie kan mij helpen, heb ondertussen de vacuum slang voor de rem-booster vervangen zonder enig resultaat, ben nu van van plan om de stappen motor te vervangen.