Geplaatst: 26-08-2003 22:23
[3707] klant wil stinger ingebouwd hebben in een avensis. Er zit ook een lasersensor bij. Waar kun je het laseroog het beste plaatsen (dashbord/hoedenplank), maakt het uit of het radar oog wat buiten de auto komt achter de plastic bumper komt, of moet deze vrij zicht hebben en dus voor de bumper geplaatst worden, maakt het ook nog uit of het radaroog uit het midden v.d bumper wordt geplaatst(daar is eventueel een plaatsje achter de bumper).
Graag reacties en ervaringen
mvrg Arne