Geplaatst: 18-11-2006 19:42
[68254] Hallo,
ik ben met deze auto bezig om de cruise controle te activeren, nu heb ik eerst alleen een schakelaar gemonteert, dit werkte niet ,nu dus ook een stuurkolom regelapp, gemonteert, en nu heeft hij de codering van de abs ecu gewist????!!!!!, nu brandt alles op het dashbord wat met het remsysteem te maken heeft?!, wie kan mij helpen?? oh ja de cr.controle werkt NOG niet!
M.v.g.Pieter de Jager