9 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 12-02-2005 23:27
[26031] we hebben een klant voor een touareg benzine . Er schijnen veel problemen met deze auto's te zijn ? wie heeft ervaringen ?
grt. henk