Geplaatst: 25-06-2003 15:31
[2755] het volgende heeft zich voorgedaan bovenkant van 1 stoter was volledig weggeslagen de andere drie vertoonden al sporen van breuk (inlaat kleppen) nokkenas ook beschadigd ? volgends dealer komt dit nooit voor!! 140000 km wat zou de oorzaak kunnen zijn ??