startprobleem

3 reacties

Merk
Saab
Model
9-3
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.2 TiD
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-07-2003 19:47

wie kan er mij helpen bij het startprobleem met saab 2.2 TID

diagnose die ik reeds heb : wagen krijgt totaal geen mazout.

heeft dit iets te maken met het alarm(standaard)

ik hebb ook gemerkt dat er helemaal niets gebeurt met het lampje van de voorgloeisysteem. is dit misschien een bepaalt circuit dat geen stroom krijgt?