Geplaatst: 02-07-2003 19:47
wie kan er mij helpen bij het startprobleem met saab 2.2 TID
diagnose die ik reeds heb : wagen krijgt totaal geen mazout.
heeft dit iets te maken met het alarm(standaard)
ik hebb ook gemerkt dat er helemaal niets gebeurt met het lampje van de voorgloeisysteem. is dit misschien een bepaalt circuit dat geen stroom krijgt?