Geplaatst: 08-09-2006 1:53
Ik heb een probleem met wegrijden en tijdens het rijden dat motor terug valt in stationair, probleem is niet te vinden.
Pot meter gaspendaal vervangen, geen resultaat.
Bedrading gaspendaal uit kabelboom gehaald, geen resultaat.
Management opnieuw geschreven en wederom geen resultaat.
Hij geeft ook geen storings codes?!
Heeft iemand nog een suggestie?