4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-09-2003 19:33
[4060] Weet iemand waarom er voor op de remklauwen 3 ontluchtingsnippels zitten? 1 aan de binnenkant en 2 aan de buitenkant??