Geplaatst: 28-09-2003 18:52
Na het vervangen van de koppakking en het vlakken van de kop, is er in zeer korte tijd een duidelijk hoorbare ratel in de motor gekomen. het is echt een metaalachtig geluid dat hoorbaar is tijdens schakelen en op de momenten dat de motor even ontlast wordt. (ook bij een bepaald toerental). Na controleren van de drijfstanglagers bleken deze toch nog goed te zijn. Heeft iemand hier meer ervaring mee, laat het me dan aub even weten.
vr.gr.
Ronny