Niet aanslaan

3 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-08-2005 14:23

[37488] Diverse malen dit onderwerp tegengekomen, echter het gewenste resultaal niet kunnen bewerkstelligen. Een minuut na afzetten van de motor en opnieuw starten moet er al erg lang doorgestart worden voordat de motor aanslaat (ongeveer 10 seconden!)Alles gecontroleerd. Nieuwe brandstofleidingen, nieuwe verstuivers, nieuwe gloeibougies, storingsgeheugen uitgelezen (geen storingen), "afslagklep" rateld voor het starten, nieuw brandstoffilter inclusief huis/pompje. Dit alles gewoon met een warme motor.

Iemand nog een suggestie? Ben aardig door mijn opties heen.