Geplaatst: 29-08-2005 20:55
[37439] Hallo ,
Hier staat een vw golf v6 4-motion van 2001 het probleem bij deze auto is dat de aandrijving een vreemd geluid maakt.
bij sturen naar links is het erger dan naar rechts
Het geluid lijkt erop dat een band tegen de draagarm komt dus niet het geluid van een homokineet ik heb toch de binnenste homok. vd rechter as vervangen maar zonder resultaat ik dacht daar een beetje speling op te voelen.
weet iemand of dit soort problemen vaker voorkomen misschien de bak of diff