Geplaatst: 04-07-2003 17:49
[2821] Ik heb hier een sintra x2.2dth staan waarvan het storingslampje
brand zonder dat de motor draait,contact aan 1 keer knipperen en
dan blijft het branden.bij draaiende motor niet hoger dan 3500 rpm. soms kan ik de code wissen(meestal niet)en is het lampje uit maar na +/- 30minuten proefrit komt de storing er weer in.
op het moment dat de storing er niet is en ik trek de stekker van het bedienigsklepje van de egr simuleer ik daarmee de zelfde storing dtc p400 en niet hoger dan 3500 rpm,stekker er weer op en lampje weer uit.ik heb het klepje gewisseld met degene die er naast zit maar dat maakt niets uit.stekkers en bedrading van ecu en klepjes gecontr en ingespoten met cleaner.