Geplaatst: 14-07-2003 17:29
[2952] Bij deze auto blijft ineens het olielampje knipperen,de toerenteller-brandstof en temp.meter werken niet meer en bij contact aanzetten willen ze linksom.Het enige wat gebeurd is de storingscodes uitgelezen en de serviceinterval gereset.