Geplaatst: 06-09-2005 10:11
[37817] Deze 406 HDI krijgt bij openen van een portier de melding van storing uitlaatgas.Ook wordt dit door een pieptoon begeleid.Klant komt vanmiddag langs en gaan we de auto uitlezen, maar heeft iemand een idee wat hier het probleem kan zijn?