Bij openen portier melding storing uitlaatgas

8 reacties

Merk
Peugeot
Model
406
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-09-2005 10:11

[37817] Deze 406 HDI krijgt bij openen van een portier de melding van storing uitlaatgas.Ook wordt dit door een pieptoon begeleid.Klant komt vanmiddag langs en gaan we de auto uitlezen, maar heeft iemand een idee wat hier het probleem kan zijn?