Geplaatst: 19-02-2005 15:47
Bij deze skoda fabia 1.9 diesel gaan de lichten zwakker en sterker branden zommar op een recht stuk weg. ook kan het langere tijd goed gaan maar keert telkens weer terug.
De dynamo en accu zijn vervangen, bedrading gecontroleert op vocht, alle massa punten schoongemaakt en alle stekkerverbindingen gecontroleerd. Een ding valt nog wel op als men het stuur helemaal in de uiterste stand heeft en daarna wat beweegt krijg je hetzelfde effect met de kplampen. Heeft hier iemand ervaring mee?