4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-10-2003 23:29
Ford ka 1.1 houdt soms erg in lijkt op slechte bougie/kabels maar
deze zijn goed gemeten gaskleppos.sensor gemeten lijkt ook goed
op het moment van meten deed de storing zich niet voor.
Wie herkent dit.