Geplaatst: 24-02-2005 22:55
[26880] Hoi,
Bij het vervangen van de distributieriemen heb ik gezien dat de oliekeerring van de krukas lichtjes olie verliest, daarom wil ik die mee vernieuwen. Hiervoor moet de krukaspolie worden verwijderd. De centrale bout wil niet direkt lossen, is dit linkse of rechtse schroefdraad?
alvast bedankt om te antwoorden
Pascal