x20dtl wat gaat er precies stuk aan de brandstofpomp?

2 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-09-2006 19:00

[63833] ik heb staan een vec met een x20dtl nu blijkt waarschijnlijk de pomp defect te zijn , mijn vraag is : wat gaat er nu precies kapot aan de pomp?en hoe kan ik dat controleren ? er zijn geen foutcodes, er is geen lucht in het sisteem , er komt mondtjes maat brandstof bij de verstuivers( ook als we niet starten , dus met een balgje oppompen ,komt er ook al brandstof) motor is stil ge vallen onder het rijden, maar wel na het tanken !? +/- 1.5km daar na uit gevallen. roept u maar!