Hoog co%

4 reacties

Merk
Overige merken
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-09-2005 12:45

[37885] Na een grote motor schade hebben wij de motor weer gemonteerd en volgens de fabrieksgegevens afgesteld. De motor loopt wel weer maar heeft stationiar 10%co en vollast 0%co, er is tijdens accelerren heel even een lambda regeling maar anders niet. Als de motor 20sec op een stabiel toerental loopt of rijd gaat het motorlampje branden. Wij hebben diverse uitlees apparaten geprobeerd maar kunnen niets uitlezen.

Distributie timing,injectoren,lambda sensoren,temperatuur sensoren, gasklep en mapsensoren, vucuum en turbodruk zijn getest. Wij kan ons helpen met dit probleem.Tel.040-2013626

Dank u.