weigerende automaat

3 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-10-2003 23:16

[5210] vandaag een ford mondeo met het volgende probleem bij inschakelen pakt hij soms niet gelijk.

tijdens optrekken soms net het gevoel of de koppeling slipt.

even later schakeld hij weer als een zonnetje.

klant heeft bezoek gebracht aan een ford dealer men heeft het

management uitgelezen (geen storingen) waarschijnlijk volgens

de monteur lager in de bak kapot ? nieuwe bak monteren zeer hoge kosten. is er iemand in ons monteursgilde die een andere

en betere oplossing heeft.

zitten er toevallig drukregelschakelaars op.

bvd voor jullie meedenken