Geplaatst: 07-09-2005 13:49
De auto loopt op gas en benzine op lpg komt het meer na voren als op benzine . maar op benzine doet hij het ook , op toeren is het eigenlijk weg. we willen de auto eerst op benzine goed krijgen .
Geen foutcodes kabels en bougie filters etc al vernieuwd . maar geen afdoende resultaat .
wie heeft raad ??
grt. Henk