Geplaatst: 12-09-2006 22:24
Hallo ik zit met het volgende probleem een fiat seicento geeft storing code 1511 inspuitventiel foutief de storing kun je wissen naar komt steeds weer terug als je de auto start. ( storing lampje brand dan ook )
de auto reageerd ook slecht op gas geven zwarte rook ( krijgt teveel brandstof )
wat heb ik gemeten gaskleppositiesensor signaal goed
- lamda sensor signaal goed
- inlaat luchttemp signaal goed
- injector weerstand goed 2,2 ohm ( nog niet met scoop gemeten )
- MAP sensor gemeten signaal goed
- lucht klep stationair toerental signaal goed + werking
wie heeft dit eerder meegemaakt of weet wat het probleem is
ik heb de 2 relais al vervangen lv bij veerpoot.