Geplaatst: 01-08-2005 21:22
Hallo allemaal,
Ik heb een z12xe die op 3 cil loopt,cil 4 doet niet mee.Lektest geeft 5% lek aan,compressie test geen uitslag op meter.Kop gede/monteerd conclusie kleppen kleven.Alles weer dicht,nog dezelfde klacht.lek/compressietest weer hetzelfde.Olie druk gemeten is 4 bar maar moet 1,5 bar zijn.Overdruk plunjer gede/monteerd klacht is nog steeds hetzelfde.
Druk ik de klepstoters leeg en bouw alles weer dicht loopt de motor ongeveer 5 min goed,daarna komt klacht langzaam weer terug.
WIE O WIE weet wat er met deze motor is,ik word langzaam gek.
ben nu 3 dagen verder en nog niets opgeschoten.
alvast bedankt.