5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 26-02-2005 17:24
[26954] Waar moet ik het zoeken als deze auto een zwabberend ,vreemde besturing vertoont.
Wie heeft er ervaring mee.
Het betreft een Mondeo Station-Wagon
graag reacties