5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 29-12-2002 16:24
[1061] Heeft er iemand ervaring met het vervangen van remblokken
bij de nieuwe E (W211)
Na het vervangen van de remblokken zouden de remklauwen
terug moeten ingesteld worden met de STAR tester ?