Geplaatst: 29-10-2003 22:37
Het geluid klinkt alsof de kleppen te wijd staan en wordt luider bij warme motor.Heeft iemand weet van problemen met de hydraulische stoters bij deze motoren.
Weet niets over de servicehistorie van deze wagen, klant heeft de wagen een week geleden particulier gekocht.
Wagen heeft 108000 km.