Geplaatst: 28-02-2005 15:27
[27064] Mitsubishi spacewagon 2 liter GLXI trilt hevig in 5e versnelling.is snelheid onafhankelijk, maar trilling lijkt af te nemen boven de 3800 rpm. Auto trilt niet in de ander versnellingen. Trilling is te voelen in de versnellingspook en het chassis. Flexibele stuk tussen de uitlaat is nu ook gescheurd. Heb ik een kromme as in de bak of kan het wat anders zijn??.