Geplaatst: 03-08-2005 15:57
[35947] Corsa 1.2NZ
Krijgt geen benzine en vonkt wel.
Ik meet geen signaal op de benzinepomp en injector.
Allen bij het contact aanzetten krijgt de pomp heel even een signaal.
Is er soms een relais die deze 2 aanstuurd?
Ik heb de halgever en de computer al vervangen voor een andere.