Geplaatst: 18-09-2006 22:15
[64209] Lichte vrachtwagen, rijdt normaal, ralentie normaal en eerste km geen probleem.
Plots haperen van de motor, rook (wel donker) en kompleet stilvallen.
Terug opstarten eigenlijk geen probleem en dan weer km normaal en opnieuw zelfde probleem.
Diagnose reeds gebeurd = nieuwe mazoutfilter, nieuwe vlotter in de tank, nieuwe leidingen.
Verdacht?? de terugloop van de pomp die normaal toch zeker 10 maal te veel moet geven geeft niets??
Enige boosdoener opvoerpomp??
Wat doen we eraan???