Geplaatst: 08-01-2003 17:29
[1097] Wie heeft ervaring met het vervangen van een contactslot van een MB 190 D van 1993. Probleem is dat de sleutel niet meer wil draaien. We kregen de auto uiteindelijk op kontakt en dachten met 2 boortjes in de buitenrand van het kontaktslot deze te kunnen verwijderen.Maar er is geen beweging in te krijgen.