Geplaatst: 27-03-2002 13:06
[109] Even een vraag wij hebben een Chevrolet caprice wagon bj 92 in onderhoud deze wagen loopt niet helemaal lekker motor is nieuw bougie's kabels rotor en kap ook nieuw is er iemand die gegevens heeft over de juiste manier van afstelling ontsteking enz of iemand die weet of er speciale afstellingen nodig zijn bij deze wagen!!!!!!