Geplaatst: 01-11-2003 15:49
[5660] Helaas na vervangen van koolborstels à 160 euro bruto brandt het lampje nog en komt de auto niet van zijn plaats. De koolborstels hebben 2,5 mOhm weerstand, het draadje wat uit de bak komt bij pijlstok heeft 3,5 mOhm. Dit zou volgens de monteur de weerstand zijn van de magneetkoppeling zelf zijn. Alle connectors gecontroleerd, oliepijl gecontroleerd maar het blijft branden. Weet iemand of we de auto kunnen uitlezen zonder de benodigde gereedschap, zoals je bij opel ook wel eens kan doen??
Wie o wie kan hulp bieden want Nissan zegt dat het van alles kan zijn en geeft ons niet direct antwoordt waar we misschien kunnen zoeken, ze zeiden zelfs tot de koolborstels NOOIT werden vervangen!!