voorruit verwarming doet het niet als het koud is

2 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-03-2005 16:13

[27269] Als de motor en/of de auto warmer word of even binnen staat, dan gaat hij het wel doen.

Lampje in de schakelaar brand ook niet al shij het niet doet.

Schakelaar, relais en voorruit zijn al vervangen.....

met WDS geen foutcode,wel knippert het lampje in de schakelaar als ik het met WDS bedien....bij de achteruit verwarming brand het lampje wel ipv knipperen.

zou het de GEM moduul kunnen zijn, heb dat iets met temperatuur te maken? ( het is een TDI 115pk)

Wie heeft een tip of ervaring met dit probleem