2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-02-2003 14:47
[1250] Van een Espace 2.2 '95 moet de asbak/aansteker verlichting vervangen worden, wij zien echter geen mogelijkheid hierbij te komen zonder het hele dashboard uit te bouwen. Is hier soms een handigheidje voor?