Geplaatst: 11-11-2007 12:05
[92606]Achter deze auto heeft een aanhanger gezeten waar de stekker van los werd getrokken. Men heeft die weer geprobeerd aan te sluiten,maar waarschijnlijk niet op de juiste wijze. Met als gevolg dat toen men de stekker weer in de auto stak het licht uitging.
De stekker er weer uitgetrokken en toen bij ons gekomen/ De verlichting deed het weer spontaan, maar het knipperlicht signaal ging nu heel snel. De zekering is goed en het gekke is ook dat als je het alarm knipperlicht aanzet deze wel met de juiste frequentie gaat.
ik heb ook geen enkele spanning meer op de trekhaakdoos. Dus geen verlichting en ook geen knipperlicht.
Zit daar een beveiliging op? en zo ja waar.