Geplaatst: 25-09-2006 18:26
[64626] Hallo ik heb een probleempje als ik mijn honda probeer te starten koude start
slaat ie zeer slecht aan en als die niet aanslaat komt er soms rook uit mijn lucht filter
zodra de auto warm is het starten en lopen ik weet echt niet meer wat het is
ik dacht misschien dat het de temp sensor van de motor kon zijn dat ie hem zeg maar
te veel op de choke zetten want het stinkt soms ook ontzetten naar de benzine
misschiebn iemand hier nog tips