Geplaatst: 12-11-2007 19:10
[92717]De kachel wordt niet echt goed warm. We hebben 2 weken terug geconstateerd dat de ingaande slang naar de kachelradiateur wel goed heet werd, maar de uitgaande niet.
Thermostaat lijkt verdachte in zo'n geval. maar dan zou hij bij stationair draaien toch wel op temperatuur moeten komen lijkt me. We hebben toen de kachelslang losgehaald en de kachelradiateur daardoor gevuld, want we dachten aan een verstopping of misschien lucht.
Toen werd de kachel goed warm en ook beide slangen van de kachelradiateur.
Maar vorige week kwam de klant terug met eigenlijk dezelfde klacht. We gaan eerst toch de thermostaat maar eens vervangen, maar heeft iemand nog een andere suggestie?
Siem