Geplaatst: 07-11-2003 10:57
Vraag: Wie kent het probleem van een slacht lopende motor van dit type?
De motor is compleet gereviseerd, brandstofpomp is getest, verstuivers zijn afgesteld. Toch loopt de motor alsof de inspuiting te vroeg staat en hij rookt heel erg (brandstof)
Suggesties waar te zoeken??