Geplaatst: 11-08-2005 18:16
wie o wie kan ons meehelpen....
het betreft hier een corsa 1.2 16v easytronic van 2001 en het volgende gebeurt; na het afremmen bijv. voor stoplicht of voor een bocht wil de auto niet meer vooruit alsof hij in neutraal staat, op het display verschijnt een F en het motorlampje gaat branden, de motor blijft lopen maar komt niet meer boven de 1500 toeren. (de remschakelaar hebben we al vervangen.)