EASYTRONIC uitval?

7 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Corsa-C
Onderwerp
Foutcodes, Motor
Motorcode
1.2
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-08-2005 18:16

wie o wie kan ons meehelpen....

het betreft hier een corsa 1.2 16v easytronic van 2001 en het volgende gebeurt; na het afremmen bijv. voor stoplicht of voor een bocht wil de auto niet meer vooruit alsof hij in neutraal staat, op het display verschijnt een F en het motorlampje gaat branden, de motor blijft lopen maar komt niet meer boven de 1500 toeren. (de remschakelaar hebben we al vervangen.)